نمايشگاههاي بينالمللي الكامپ و تله كام ۲۰۰۷گشايش يافت
سيزدهمين نمايشگاه تخصصي بينالمللي الكامپ و هشتمين نمايشگاه بين- المللي تله كام امروز با حضور محمد سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در نمايشگاه بينالمللي تهران گشايش يافت. به گزارش خبرنگار ايرنا، نمايشگاه بينالمللي الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي (الكامپ) و هشتمين نمايشگاه تخصصصي صنايع مخابرات، ارتباطات و تكنولوژي اطلاع رساني (تله كام) از امروز به مدت چهار روز در نمايشگاه بينالمللي تهران داير است. در سيزدهمين نمايشگاه تخصصي بينالمللي الكامپ ۳۹۹شركت داخلي و ۵۸ شركت خارجي و در نمايشگاه تله كام ۱۲۲شركت داخلي و ۴۰شركت خارجي آخرين دستاوردهاي خود را ارائه ميكنند. محصولات عرضه شده در نمايشگاه الكامپ شامل تمام قطعات ، تجهيزات رايانهاي اعم از سخت افزار و نرم افزار، آي اس پيها ، الكترونيك، تجارت الكترونيك، خدمات رايانهاي است. انواع سيستمها، تجهيزات و سرويسهاي مخابراتي و ارتباطات از جمله محصولاتي است كه در نمايشگاه تله كام عرضه شده است.