نرم افزار جامع قرآن برای موبایل

همون طور که می دونید در ماه مبارک رمضان هستیم، ماه عبادت و بندگی خدا؛ بخاطر همین یه برنامه موبایل براتون گذاشتم که بی ربط با این ماه نیست، هر چند که فقط مختص به این ماه هم نباید باشه و در واقع باید اختصاص به تموم لحظات زندگی ماها داشته باشه، ولی چه کنیم که ما (منظورم بیشتر مردمه) فقط در ماه رمضان به فکر عبادت و نزدیکی به خدا هستیم. حالا باز اینم خودش خوبه، اگه این ماه رمضان نبود چیکار می کردیم؟
خب دیگه بریم سر اصل مطلب. برنامه ای که گذاشتم، متن کامل و ترجمه قرآن کریم هستش که فکر کنم در نوع خودش بی نظیر باشه. از قابلیتهای ویژه این برنامه می توان به چند مورد اشاره کرد:
1-این برنامه برای Platform جاوا طراحی شده که بیشتر گوشی های بازار از این platform پشتیبانی می کنند.
2-قابلیت جستجوی کلمات در کوتاه ترین زمان ممکن
3-قابلیت جستجوی سوره و همچنین آیه مورد نظر شما
4-قابلیت علامت دار کردن صفحات مورد نظر شما تا هر زمان که خواستید در کوتاه ترین مدت صفحه مورد نظرتان را ببینید.
خلاصه هر چی از فواید این برنامه بگم کم گفتم. باز هم تاکید میکنم که این برنامه رو از دست ندین، به نظر من خیلی به درد دانشجوها می خوره. در ضمن این برنامه در تابستان 86 نوشته شده، به همین خاطر مشکلات برنامه های مشابه قبلی رو نداره.
پسورد: ituok.blogfa.com
تو این ماه مبارک برای ما هم دعا کنید...
امیدوارم که قسمتهای قبلی رو به خوبی خونده باشید. شاید هم اصلا نگاهش نکردین ولی من بهتون پیشنهاد می کنم حتما آموزش این نرم افزار رو بخونید چون واقعا به دردتون می خوره. باور کنین اگه کار با این نرم افزار رو یاد بگیرید دیگه مشکلی بابت خرابی ویندوز و کلی وقت و هزینه صرف نصب ویندوز و نرم افزارهای جدید نخواهید داشت. یعنی شما کافیه فقط یک بار ویندوزتون رو با نرم افزارهای مورد نظرتون نصب کنید و بوسیله این برنامه یه 
می خوام یه نرم افزار بهتون معرفی کنم که برای کسانی که قصد اورکلاک کردن قطعاتشون رو دارند، خیلی مفید هستش.


خداوند به شیطان گفت: مسیحا را سجده کن. شیطان غرور داشت، سجده نکرد. گفت: من از آتشم و مسیحا از گل؛ چگونه او را سجده کنم.
واقعا راست گفتن که جوینده یابنده ست ؛ خیلی وقت بود دنبال برنامه ای می گشتم که باهاش بتوان صداهای سیستم رو با کیفیت بالا ضبط و ذخیره کرد.منظورم از صداهای سیستم صدایی است که مثلا از
خوان از بچگي به ادم ياد بدن كه صعود چقدر سخت و سقوط چه اسونه




سلام این مطلب جالب بود گفتم بد نیست شما هم بخونید:
پرسید: «از این که سیبزمینیها را با خود یک هفته حمل میکردید چه احساسى داشتید؟»

