E-BOOK
همونطوری که قول داده بودم با e-book اومدم . زبان برنامه نویسی پاسکال و سی شارپ . برای کسایی که مایلند از زبان های برنامه نویسی دیگه هم چیزی بدونن البته مختصر .
امیدوارم استفاده کنید .![]()
+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم مهر ۱۳۸۶ ساعت 1:51 توسط سعید عبدالهی
|