آموزش جاوا
اینم یه e-Book در مورد آموزش جاوا برای کسانی که این ترم برنامه سازی پیشرفته دارند.(البته اگه استاد احمدی این ترم هم مثل ترم قبل جاوا رو درس بده، که به احتمال زیاد همین کارو می کنه)
البته کامل کامل نیست ولی رایگانه
.
خیلی گشتم تا پیداش کردم، حتما دانلود کنید
پسورد: ituok.blogfa.com
راستی سال تحصیلی جدید رو بهتون ....(نمی دونم بگم تبریک می گم یا بگم تسلیت می گم) خودتون هرکدومشو دوست داشتین انتخاب کنین. 
+ نوشته شده در یکشنبه یکم مهر ۱۳۸۶ ساعت 6:20 توسط سینا فتحی
|