اینم یه e-Book در مورد آموزش جاوا برای کسانی که این ترم برنامه سازی پیشرفته دارند.(البته اگه استاد احمدی این ترم هم مثل ترم قبل جاوا رو درس بده، که به احتمال زیاد همین کارو می کنه):furious:

البته کامل کامل نیست ولی رایگانه :P .

خیلی گشتم تا پیداش کردم، حتما دانلود کنید:cyclops:

لینک دانلود

پسورد: ituok.blogfa.com 

راستی سال تحصیلی جدید رو بهتون ....(نمی دونم بگم تبریک می گم یا بگم تسلیت می گم) خودتون هرکدومشو دوست داشتین انتخاب کنین. :cry: